کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316399 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پروژه ایکس فون موتورولا، نه یک محصول بلکه یک برند است

حالا که گلکسی S 4 هم معرفی شده، تنها تلفن اندرویدی مهمی که در پشت پرده شایعات به زندگی خود ادامه می دهد، X Phone است. اما نه، صبر کنید. از شنیده ها این طور بر می آید که X Phone تنها یک تلفن نیست بلکه یک برنامه و یک برند است. چیزی مثل برند Galaxy برای سامسونگ، Optimus برای ال جی و غیره.

  شایعه: X Phone تنها یک تلفن نیست، بله برندی است برای رقابت با برند گلکسی از سامسونگ.
  برداشت: این کاملاً منطقی است. تمام شرکت ها در تلاش اند تا کاری را که سامسونگ با برند گلکسی کرده تکرار کنند. برعکس، این غافلگیر کننده خواهد بود که موتورولا برای دوران جدیدش در حال کار بر روی یک برند جدید و تازه نفس نباشد.

  شایعه: اولین X Phone در حوالی خرداد عرضه می شود.
  برداشت: خبر تازه ای نیست. با توجه به برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل در اردیبهشت ماه، که زمان و مکان مناسبی برای رونمایی از ایکس فون به حساب می آید، شروع عرضه محصول در یک ماه بعد منطقی است.

  شایعه: موتورولا تضمین می دهد که سیستم عامل تلفن های برند ایکس فون "حداقل" تا یک نسخه اصلی بعد از نسخه اولیه، آپدیت رسمی دریافت کنند. یعنی به عنوان مثال اگر با اندروید 5 عرضه شدند، حداقل یک نسخه اصلی بعد از آن را هم دریافت کنند (این را با به روز رسانی های کوچک اعشاری اشتباه نگیرید.)
  برداشت: گوگل همیشه از گارانتی دادن برای دریافت آپدیت های جدید صحبت می کند. اگر موتورولا منابع خود را به این پروژه اختصاص دهد، ارائه سیستم عامل سال آینده برای تلفن امسال کار مشکلی نخواهد بود.

  شایعه: تلفن های برند X Phone در یک فروشگاه آنلاین به فروش می رسند و امکان سفارش آنها در فروشگاه های اوپراتورها نیز وجود دارد.
  برداشت: می شود این فرض را کرد که آن فروشگاه آنلاین، Google Play خواهد بود. پشتیبانی موتورولا از عرضه تلفن در فروشگاه گوگل کاملا منطقی است.

  شایعه: مشتریان می توانند مشخصات دستگاهی را که سفارش می دهند، انتخاب کنند. آنها می توانند رنگ تلفن و برخی مشخصات سخت افزاری مثل میزان رم و حافظه داخلی را انتخاب کنند. موتورولا تضمین می دهد که محصول انتخاب شده، در یک هفته به دست آنها برسد.
  برداشت: این دیگر چیزی نیست که سایر شرکت ها ارائه کنند. امروزه می توان رنگ یا میزان حافظه داخلی را برگزید، ولی انتخاب میزان رم و یا سایر مشخصات سخت افزاری، مورد جدیدی است. این به آن معنا ست که تا حدی می توانیم ساخت تلفن مورد نظر خودمان را به موتورولا سفارش دهیم. باید دید این مورد تا کجاها می تواند پیش برود.

  شایعه: کاربران می توانند قبل از دریافت محصول، عکس ها، زنگ ها، فهرست تماس ها، و اپلیکیشن های خود را بر روی دستگاه قرار دهند تا یک تلفن حاضر و آماده استفاده را دریافت کنند.
  برداشت: این خیلی شبیه برنامه Get Started اچ تی سی است. انگار یک نفر علاقه فعلی خودش را لو داده.

  شایعه: اولین X Phone از پردازنده 8 هسته ای برخوردار است که یکی از هسته های آن به طور کامل به سیستم زبان انسانی موتورولا اختصاص دارد.
  برداشت: هم اکنون چند شرکت بر روی پردازنده های 8 هسته ای کار می کنند، بنابراین چنین موردی غافلگیر کننده نیست. البته فقط سامسونگ آنها را به تولید رسانده که دلیلی ندارد بخواهد آن را به موتورولا بدهد. از این گذشته، کوالکام ویژگی جدید voice activation را بر روی چیپ اسنپدرگون 800 قرار داده که کاربر را قادر می کند با دستور صوتی، تلفن را روشن کند. پس این چیپ به کار موتورولا خواهد آمد ولی 8 هسته ای نیست. شاید منبع خبر در اینجا اشتباه کرده باشد.

  شایعه: موتورولا و گوگل به شدت قیمت محصول را پایین می آورند تا بتوانند تعداد زیادی از مشتریان را جذب کنند.
  برداشت: گوگل الآن هم در مورد نکسوس 4 این کار را انجام می دهد و بی راه نیست اگر انتظار ادامه آن را داشته باشیم. البته چنین موردی، نیازمند آمادگی زیاد برای سیل سفارشات خواهد بود تا ماجراهای اتمام موجودی برند نکسوس تکرار نشوند.

  جمع بندی: به نظر می رسد تلفن راز آلود موتورولا که چند روز قبل عکس ها و ویدیوی آن لو رفت، یکی از اولین تلفن هایی باشد که موتورولا در قالب برند ایکس فون عرضه می کند و البته آن عکس ها مربوط به نمونه اولیه بوده و دستگاه اصلی طراحی متفاوت خواهد داشت. اما یک منبع دیگر می گوید گوگل دنبال این نیست که بر روی سخت افزار ایکس فون مانور بدهد:


گوگل بر روی ویژگی های سخت افزاری یا شیرین کاری های نرم افزاری (مثل سامسونگ) متمرکز نیست. در عوض آنها می خواهند یک تلفن "بسیار به صرفه" ارائه کنند که بتواند به تعدادی از تکنولوژی های پوشیدنی گوگل که در ادامه سال عرضه می شوند، متصل شود. چیزهایی مثل عینک و ساعت گوگل که گفته می شود در دست ساخت است.

وقتی می گوییم "بسیار به صرفه" منظورمان تلفنی با قیمت خرده فروشی 199 یا کمتر است، نه با قرارداد اوپراتور بلکه آزاد. گوگل و موتورولا تلفن های هوشمند جدیدشان را بدون قرارداد اوپراتور با قیمتی به فروش خواهند گذاشت که با قیمت تحت قرارداد پرچمدارهای سایر شرکت ها برابری می کند.

این گونه شایعات تا اردیبهشت و مراسم توسعه دهندگان گوگل ادامه خواهند داشت ولی باید به انتظار نشست و دید که این دو شرکت، چه تمهیدی برای هجوم به مواضع شرکت های جا افتاده در این بازار بی رحم بر می گزینند.

این خبر که سری X Phone از قیمت ارزان برخوردار خواهد بود، نکته مثبتی است. به روزرسانی تا حداقل یک نسخه اصلی سیستم عامل بعد از نسخه اولیه هم همین طور. ولی در عین حال، از هر طرف که نگاه کنیم این برند باید ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی نیز داشته باشد که خبرهای پیشین به آن اشاره کرده بودند. پس شاید فقط یک محصول با ویژگی های معمولی اما قیمت بسیار به صرفه، نتواند راه حل نهایی برای موتورولا باشد و شاید، دو یا چند محصول به طور همزمان معرفی شوند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14013 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/12/27 تعداد مشاهده: 2187
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1391/12/28 01:12
سامسونگ دمت گرم که نه تنها اپل;همه ی برندهای موبایل سازی ازت میترسن

به افتخار سافی جونlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung